Första övningsdagen!

Idag hade vi första helgövningen inför Ted-konserten!
Hela SJU nya koreografier lärde vi oss! Och nu är jag SÅ trött, både tack vare den tidiga väckningen imorse (jodå, enligt mig) och tack vare allt dansande. Nu har fötterna varit igång i många timmar... Får nog dra i mig lite kaffe och Hannas hembakta muffins nu så jag orkar hålla mig vaken kvällen ut.

Dagens minuspoäng går till - förutom min tröttma - all SNÖ som fallit hela dagen! Buuu!
Igår var det vår och idag är det lixom decimeterdjup snö. Måh! Snacka om objuden gäst.
 

Over and verkligen out  /  Ida
 









Hmm, bara en massa paus-bilder.. men jag LOVAR att det var hårdkörning däremellan! ^^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0