♫ ♪

Men! Jag som skulle fotat i torsdags, när vi övade i scenkläder! En liten sneak peek, så att säga.. Men ibland finns det inga utrymmen för utsvävningar, jag hann inte ens få på mig hela outfiten och fick dansa barfota några låtar - så nej, fotografering hanns det ju bara inte med... : )

Idag träffades jag, Elin & Ingrid hemma hos Thessan och filade på lite staging och presentationer, och fikade. Sånt där som man inte hinner med under de ordinarie repetitionerna! Samtidigt har Marcus och alla musiker spenderat hela dagen i Stockholm för musikerrep, och det såg ut ungefär såhär:


          
          
          
          

Tack Herman för bilderna : )

Och på tal om bilder, så var vi med i Ena-Håbotidningen idag:


Imorgon har vi övningsdag hela dagen, från 9:30 till 16:30 närmare bestämt. Det blir sista repet framför speglar, och sista repet innan vi befinner oss på scenen, faktiskt! Tjoho!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0