Shopping!

Åh rock, det finns ju verkligen huuur mycket coola rockkläder som helst, och hur mycket olika rock-STILAR som helst!! Kiss, Tina Turner, Queen, Van Halen, men oxå Madonna, Michael Jackson, The ark... alla har de verkligen sin storhetstid, sina hits, sin egen stil, och sina egna fans..
Så hur tolkar man "Rock" bäst?
Häromdan var jag och gjorde en andra djupdykning i en av min favvistygaffärer, för att leta eftre tyger till våra scenkläder. De har ett så galet brett utbud av textiler och tillbehör, tyger överallt från golv till tak. Man kan verkligen gå vilse där! : )
Jag hittade iallafall det jag letade efter, och åkte därifrån med en heeeel baklucka full av tygrullar och kassar! Helt fantastiskt! Får se om jag bjuder på en liten "snikpik" av alla mina fynd.. Näää, den får vänta ett litet tag till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0