I lördags hände det grejer...

Nu är karusellen igång! Biljettsläpp i lördags och parallellt med det: flyersdag för oss medlemmar. Tyvärr var det många som inte kunde närvara så vi blev fyra grupper istället för sju. Men det gick bra, trots att vi var några färre, och trots att det var ungefär hundra grader kallt ute! Men, solen sken ju åtminstone...


  

Det var nog ett par tusen flyers som delades ut under dagen.
Hoppas det genererade i många sålda biljetter!



 


Vi hann t.o.m med en liten kaffepaus på Donken! Vi var ju ändå på området... : )




Marcus och Emilia spenderade dagen i Musikskolans danssal och jobbade fram koreografier till showens slutnummer - som kommer bli en rejäl tempohöjare! Han hälsar att svetten kommer lacka när vi står på scenen ; ) *och jag tvivlar INTE!* 


Elin & jag åkte iväg till Västerås en sväng på lördageftermiddagen och köpte bl.a tyg till showens öppningsnummer.  Det kommer bli SÅ snyggt! Har så många idéer i huvudet om vad jag ska ha på mig på alla klädset, har dragit ut hur mycket grejer som helst ur garderoben! Kaos in the bedroom! Och nu är vi redan inne i månaden mars, vilket betyder att NÄSTA månad är det show... yikes!


En liten tjuvtitt på första setet's dresscode!



/ Ida
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0